Opis stanowiska:
- Przygotowywanie projektów uchwał, umów,porozumień, materiałów na zebrania Wspólnot, udział w zebraniach
- współpraca i spotkania z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych
- utrzymanie pozytywnych relacji z właścicielami lokali
Wymagania:
- doświadczenie w pracy administratora nieruchomości
- wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
- biegła znajomość obsługi komputera w tym programu Office
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- komunikatywność
- umiejętności negocjacyjne
- samodzielne organizowanie czasu pracy w ramach obowiązujących norm
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę
- umowę o prace w wymiarze pełnego etatu
- podnoszenie kwalifikacji, bezpłatne szkolenia
- profesjonalne narzędzia pracy
Miejsce pracy: Legnica
Dokumenty aplikacyjne proszę składać na adres: sekretariat@agbud.legnica.pl lub osobiście w siedzibie firmy ul. F. Roosevelta ½ w Legnicy od poniedziałku do piątku w godzinach od
08:00 do 16:00.
W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o
Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”